Takuuehdot

Laajennetut takuuehdot:

1. Tämän kuitin takuupalvelu kestää 3-12 kk siitä päivästä, kun ostaja saa tavaran. Takuu ei koske kulutusmateriaaleja eikä komponentteja, joita pitää vaihtaa tavaran käyttöaikana, esim. ei-ladattavia paristoja eli akkuja. Kun takuutapaus ilmenee, kaikki postikulut maksaa ostaja.
2. Takuupalvelu toteutuu tavaran sarjanumerolla takuuajan loppuun saakka. Takuu ei ole voimassa, jos tavaran sarjanumero on muutettu, pyyhitty pois, poistettu tai lukukelvoton. Takuu ei huomioi kuljetusta tai kuljetuksen riskejä, käytössä tulleita vahinkoja tai vikoja, eikä myöskään tavaran toimintaa ja käyttöä, mikä ei vastaa normaalia käyttöä.
3. Takuu ei koske vahinkoja ja muutoksia, jotka ovat aiheutuneet virusten tai ohjelmien ansiosta, mitkä eivät olleet tuotteessa, tai virheellisestä ohjelmiston asennuksesta ja BIOS-päivityksesta.
4. Takuu koskee yksinomaan laitteen osia, mutta ei ohjelmistoa.
Ennen koneen käyttöä kehotamme luomaan käyttöjärjestelmän palautuslevyn ja käyttöjärjestelmän kopion. ”Varmuuskopioi ja palauta” työkalun avulla se on asennettu Windows:lle. Suosittelemme säilyttämään käyttöjärjestelmän kopion ulkokovalevyllä. Kopion koko on noin 30Gt.
Emme kanna vastuuta käyttöjärjestelmän toimimisesta asiakkaan otettua se käyttöön.
Takuuehtoihin ei kuulu kovalevyltä kadonneet tiedostot.
5. Takuu ei ole voimassa muiden henkilöiden tai organisaatioden korjauksen tai korjausyrityksen jälkeen.
6. Takuu ei kata tavaraan tulleita vahinkoja laitteen käytössä, jotka johtivat fyysisiin, kosmeettisiin tai pinnan vauriohin. Ei myöskään kata LCD-näyttöjen vaurioitumista ja nestevaurioita.
7. Takuutapauksesta pitää ilmoittaa sähköpostitse 364 päivän mennessä tavaran ostoksesta, eli takuun voimassaoloajan sisällä.
8. Jos takuuaikana näyttöön muodostuu max.5 pikseliä, se ei ole takuutapaus. 6 pixeliä ja enemmän on takuukelpoinen
9. Tämä laajennettu takuu ei kata kuljetuskustannuksia ja kuljetusriskejä.
10. Kaikki sarjanumerot on kirjattu.
11. Epäonnistunut Windows 10 päivitys ei kuulu takuun piiriin.
Emme voi taata, että Windows 10 toimii ongelmitta,
Jos Windows 10 asentaa väärät ajurit päivitysten yhteydessä.
Esimerkiksi ääni, näyttöohjain, kosketushiiri, Wi-Fi jne. voivat lakata toimimasta.
Jos asennatte Windows 10, se on omalla vastuullanne.
Katso lisää http://answers.microsoft.com/fi-fi/windows/forum/windows_10?tab=Threads
Emme suosittele ajureiden asentamista Windows update:n kautta
(valinaiset päivitykset), se voi aiheuttaa ongelmia tietokoneen toiminnassa.
12. Tietokoneisiin liimataan yksi tai useampi takuutarraa, jossa (joissa)
on 4 tai 6 numeroa. Takuuta koskevat korjaukset tulee tehdä ainoastaan meillä.
Takuutarraa ei saa irrottaa, muuten takuu mitätöityy.
Asiakas maksaa postikulut, jotka koskevat takuukorjausta.

Lisätakuutiedot:

Meidän yrityksemme on rekisteröity Microsoft Registered Refurbisher, me huolehdimme siitä että me käytämme vain alkuperäisiä rekisteröityjä Microsoft käyttöjärjestelmiä.

Kaikki meidän tietokonemme myydään ja palautetaan vain alkuperäisen Windows käyttöjärjestelmän kanssa, ja (tai) ilmaiseksi käytettävissä olevan käyttöjärjestelmän ja ohjelmiston kanssa, kuten Linux ja LibreOffice.

Windows käyttöjärjestelmän versio on samanlainen kuin koneen lisenssitarran kuvaama versio. Lisenssiavain löytyy koneen pohjasta, akun alta tai kotelon takaa (Ei koske Windows 8 tai uudempia.) Avain joilla voi aktivoida Windowsin, löytyy lisenssitarrasta tai se on koneen mukana tulleessa sertifikaatissa. Te voitte käyttää tämän aktivointiavaimen jos palautatte itse Windowsin tehdasasetuksille tai asennatte itse Windowsin uudelleen.

Jos myytävässä tietokoneessa on alunperin Windows 8 tai uudempi järjestelmä lisenssi löytyy vain BIOSista. Aktivointi tapahtuu automaattisesti.

Me emme suosittele asentamaan eri käyttöjärjestelmää, kuin mikä lisenssitarrassa näkyy. Jos asennatte eri käyttöjärjestelmän, koneen valmistaja ei takaa, että tietokone toimii virheettömästi ja niin kuin pitää.

Me emme takaa, että asennettu käyttöjärjestelmä toimii täysin, koska käyttäjät saavat tehdä muutoksia käyttöjärjestelmään, mikä voi haitata järjestelmän toimintaa. Tämä on käyttäjän omalla vastuulla.

Me takaamme vain elektronisten komponenttien toiminnan normaalissa käytössä. Me korjaamme viat ilmaiseksi, jos kone on hajonnut normaalissa käytössä. Jos korjaus ei ole mahdollista, me vaihdamme tuotteen toiseen vastaavaan tuotteeseen.

Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa ostettu laite, jos laite ei jostain syystä sovi sinulle. Lisätietoja on kohdassa Toimitusehdot.

Tilatessasi tuotteitamme hyväksytte nämä takuuehdot.

Ystävällisin terveisin Uskonnen Oy